Kuinka joku voi olla näin kaunis?

Nyt kerron tavoitteet (JOTKA PITÄVÄT).

Oletan, että pystyn laihtumaan 2 kg per viikko. Ainakin oon huomannu, että laihdun suunnilleen ton verran viikossa keskimäärin. Ja oon noin 174 cm pitkä.

Joo eli:

26.10 OKSETTAVAT 64 KG! HYI! yök minä ;s

2.11 62 kg

9.11 60 kg

16.11 58 kg

23.11 56 kg

30.11 54 kg

7.12 52 kg !!!! <3

Tavoitteeni on siis aluksi tuo 52 kg. Silloin kun painoin vuosi sitten sen verran, olin niin laiha ja kaunis. Kadehdin silloista itseäni. Voiko itseään edes kadehtia? No, näköjään.

Lupaan laittaa vähän kuvia itsestäni jonkin ajan päästä, sitten kun kehtaan. En nimittäin todellakaan vielä kehtaa. MUTTA jonain päivänä minun ei tarvitse peitellä itseäni ja hävetä läskejäni, voin pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja näyttää hyvältä, voin pukea jalkaani korkeat korot näyttämättä norsulta. Voin olla tyytyväinen itseeni: kerrankin saavutin jotain, mitä olen toivonut. Olen onnistunut.

Nyt tuntuu hyvältä, tunnen että onnistun. Ainoa este on perhe, jonka kanssa joudun asumaan vielä puoli vuotta. Sitten muutan pois opiskelemaan, ja kaikki on helpompaa. Nyt pitää vain olla vahva ja esittää sitä äidin kutsumaa NORMAALIA. Yök minä.